3 weken voor Vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amber Delft - WaarBenJij.nu 3 weken voor Vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amber Delft - WaarBenJij.nu

3 weken voor Vertrek

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

11 November 2014 | Nederland, Utrecht

Nog drie weken voor vertrek, en net als mijn afscheidsfeestje, doe ik mijn eerste reisverslag ook lekker op tijd.
Elk ding wat ik doe in voorbereiding brengt me een stapje dichter bij vertrek. Waardoor het elke keer weer een stukje echter word. Dit is een van die dingen die ik weer mooi van mijn to do lijst af kan strepen.
Wat er nu nog op staat: Tas kopen, Wandelschoenen kopen, Deet inslaan, Muskietennet kopen, tablet en camera kopen, anti-hoogteziekte medicatie halen, spullen verhuisen voor mijn lieve onderhuurster (aka Meike), het contract met haar fixen en toestemming krijgen voor mijn keuzecoschap.
De laatste is prioriteit nummer 1. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat, als ik het nog eens opstuur, ik de toestemming krijg.
Ik voel me doodsbenauwd maar razend enthousiast. Spanning, maar goede spanning. Hoewel ik het eng vind om weg te gaan heb ik er ontzettend veel zin in. Ik bof maar dat ik zo'n grote reis mag maken! Ik kan niet zo goed beschrijven hoe het voelt om zo'n lange tijd weg te gaan, ik weet in ieder geval zeker dat ik er zin in heb :)
Mijn afscheidsfeestje afgelopen vrijdag was een groot succes en ik heb genoten, laat die reis nu maar komen! De volgende post zal waarschijnlijk de dag voor vertrek zijn. Eventjes mijn laatste zenuwen van me afschrijven.

  • 11 November 2014 - 13:58

    Brigit:

    Lieve Amber, leuk om zo mee te. Reizen. Go girl!

  • 11 November 2014 - 17:41

    Bernard:

    Heel mooi om mee te maken/horen/zien. Af en toe een reminder op FB zou mij wel helpen. :)
    Heb het goed.

    Bernard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 16565

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 25 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: